Welcome to the colony

Druhý ročník larpu na motivy původní série Gothic. Děj se odehrává rok po vytvoření bariéry. Ve hře jsou reálné herní komodity, víno, měna, různé formy jídla atd. Je nám k dispozici veškeré zázemí hradu Chroustník a pracujeme na zpříjemnění dlouhých večerů. Předpokládaná účast je 100 účastníků, avšak kapacita hradu je mnohem větší. Náš LARP je otevřeným a funkčním světem, kde záleží hlavně na hráčích, jakým směrem se bude hra ubírat. Děj je založen na činech hráčů z minulého ročníku, nikoliv na úspěšnosti s plněním dějové linie!

Novinky můžete sledovat na naší facebook stránce, nebo se přidat do skupiny.

 

Lidské frakce jsou i rok po tom, co se musely spojit proti skřetí hrozbě vyčerpané. Ovšem skřeti jsou na nějakou dobu zahnáni do hor a Beliarovi služebníci se po zničení jejich oltáře stáhli do temných koutů kde si budou muset odpykat svůj trest za svou neschopnost.
Innosovi mágové zase musí znovu vybudovat vypálenou knihovnu která vyhořela spolu s Beliarovým oltářem. Navíc se v bariéře rozmohli renegáti, kteří viní všechny za to že jsou uvězněni. Bude právě na ohnivých mázích aby zrádce dohnali a potrestali.
Gomez se ze všech sil snaží udržet si v bariéře moc, což se mu doposud moc nedařilo. Nejen že mu skoro dezertoval velitel stráží, ale také přišel o truhlici plnou darů pro krále. Tu ukradli právě renegáti a někde v bariéře ji schovali. Všichni jí teď hledají. Král z toho rozhodně nebude nadšený ba naopak zuří.
Sektovní tábor objevil moc trávy z bažin. Tou si začali posilovat vize a šířit svou víru skrz bariéru, tak jak jim spáč přikázal. Navíc našli první ohniskový kámen který použili pro ochranu tábora. Ten však někdo ukradl.
Vodní mágové přišli o svého duchovního vůdce Saturase, který byl zavražděn skřety a stal se obětí jejich zvrácené magie. Z tohoto prokletí byl vysvobozen, avšak nyní jeho ostatky spočívají ve zdobné urně. Tuto urnu si skřeti vystavili na svém oltáři. Naštěstí se žoldáků podařilo získat Saturase nazpět a vodní mágové teď hledají způsob jak Saturase oživit. On jediný totiž měl plán na svrhnutí bariéry.

 

Organizační tým

Tento projekt jsme založili s nadějí vdechnout život do žánru larpových světů, kterých je v ČR pomálu. Naší snahou je vytvořit nový LARP s otevřeným světem a živým příběhem reflektujícím hráčskou iniciativu. Ve hře se můžete potkat s propracovanými mechanismy jako je alchymie, těžení, farmaření, magie, boj samotný a další aktivity.

Josef Kubeš „Joe Key“
Karel Hartman „Morgoroth“
Richard Petřík „Bucket“

 

Děkujeme za pomoc:

Lukáš Doležal „Geralt“  – za rozsáhlou organizaci.
Barbora Nováková „Gail“ – za rozsáhlou organizaci.
Eva Šestáková „Ív Mal šestiušatá“ – za výrobu kostýmů a tvoření vedlejšího lore.
Martina Lukešová „Lukema“ – za shánění rekvizit.
Josef Prošek „Pepič“ za web a práci s magií.
David Třešňák „Thoron“ – Za poskytnutí kompletních pravidel.
Viktor Kopelent „Lewin“ – Za poskytnutí grafického materiálu a fontu.
Filip Veselý „Maghim“ – za šíření akce skrz komunitu
a všem ostatním, co věnovali nějakou energii, aby jsme společně tuto akci dali dohromady.

Základem toho všeho jsou pravidla vytvořené Thoronem (www.gothic-larp.cz), který předává své zkušenosti dalším generacím.

Nadšení pro náš milovaný svět Gothic žije dál!